avinchat

avinchat

avinchat

ای نازنینم خسته ام

 

ای نازنینم. . .

دیگرسکوت خواهم کردسکوتی ازته دلم...

از این تکرار واژه هاخسته شدم...

از تکرار لحظه ها نیز ...

خسته ام...

از هیاهوی آدمها...

از حس بودن...

خسته ام از نگاههای تکراری...

خسته ام...

از آشفتگی این روح سرگردان...

دنیا...

لحظه ای بایست....

بگذار نفسی تازه کنم...

خسته ام...

از خودم بیشتر از همه چیز خستـــه ام...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

موزیک پلیر اوین چت

ارتباط انلاین

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , avinchat.mohammadbest , All Rights Reserved
Powered By chatroomavin | Template By: mohammadbest.COM